Čezsoča, Bovec 2013

Letos smo se z izvidniki in vodnicami odpravili v najlepše konce Slovenije.

1. dan - Četrtek

Prispeli smo na taborni prostor. Začelo se je tradicionalno pregledovanje nahrbtnikov za prepovedanimi sredstvi. Postavili smo šotore, WC, oglasno desko, jambor, koše in še ostale taborne zgradbe. Imeli smo tudi pravljični kotiček. A glej ga šmenta, začelo je liti. Ni bilo posebno zabavno, ker smo bili mokri. Preostanek dneva smo večinoma preživeli v šotorih, kjer smo imeli tudi otvoritveni zabavni večer z ognjem.

2. dan - Petek

Ko smo zjutraj premaknili trudne kosti, smo šli na telovadbo in zajtrk. Do kosila smo naredili še najbolj pomembne taborne zgradbe – oltar, gole za nogomet in igrišče za odbojko. Ob 17.00 smo imeli katehezo in čaj  - tako kot na prvem skavtskem jamboreeju. Ta navada nas je spremljala tekom celotnega tabora. Noč je bila zelo pestra, saj so hudobni sovražniki prišli krast.

3. dan – Sobota

Po jutranjem ritualu (telovadba in zajtrk) je sledila odkupnina, saj so nam kradljivci pokradli zastave. Imeli smo delavnice, ki so bile zanimive in nekoliko nevsakdanje. Kuharji niso želeli skuhati kosila in zato smo si kuhali v svojih vodovih kuhinjah. Po kosilu smo se odšli namakat v ledeno Sočo. Imeli smo tudi veliko igro, kjer smo neprestano tekali in se borili drug z drugim. Sledil je zabavni večer in odšli smo spat.

4. dan – Nedelja

V nedeljo smo bili veseli kajti prišli so naši atki in mamice. Klemen je kar jokal od sreče, ker je videl mami. Imeli smo mašo v naravni kapeli, se okrepčali z dobrotami, ki so jih prinesli starši, malo počivali, nato pa igrali nogomet in odbojko. Dan se je zelo hitro končal saj smo si s prišleki imeli veliko za povedati.

5. dan – Ponedeljek

Imeli smo še drugi del velike igre, kjer smo zopet tekli po tabornem prostoru. Zvečer pa smo imeli krste, kjer so najnovejši člani čete dobili svoja skavtska imena.

6. dan – Torek

Obiskali smo Brezovico 1, ki je imela tabor v neposredni bližini. Igrali smo odbojko, nogomet, skavtball, roverčka. Bilo je zabavno in zanimivo za vse. Ko smo  se vrnili, smo opravili svoje zadolžitve, pojedli večerjo in imeli zabavni večer. Vsi smo se potrudili, da smo dobro spali, saj nas je naslednji dan čakal hajk.

7. dan – Sreda

Pripoved Bizonov: Hodili smo gor in gor in prišli do slapa. Šli smo še gor do prepada, ki je kar klical po skoku. Seveda nas je neumna pamet ustavila in odšli smo nazaj do dol. Tam smo se igrali brezdomce in si kuhali kosilo pod mostom. Ko smo se najedli smo spet hodili v tempu glasbe. Pot je bila vse bolj strma in dolga. Sledilo je nemalo število komplikacij (bruhanje, klicanje na pomoč vodstvo, prihod reševalnega vozila – Matic in Aljaž) a smo prišli na cilj, pojedli hrenovke, nato pa čakali do polnoči…

8. dan – Četrtek

…ko smo Jerneju čestitali za rojstni dan. Sledila je pot domov in prispeli smo v tabor. Imeli smo prosti čas za odpočitek bolj ali manj izmučenih kosti in mišic.

9. dan – Petek

Ta dan je potekal v znamenju prostega časa. Imeli pa smo tudi drugi krog delavnic.

10. dan – Sobota

Dan brez voditeljev. Lahko smo dlje spali. Potem pa smo pospravili vodove kuhinje in šotore. Potrebno je omeniti Bizone, ki so svoj zunanji šotor pustili v primeru dežja – kar se je izkazalo za izjemno koristno. V popoldanskih urah so voditelji prišli nazaj. Imeli smo puščavo, odhode, nato pa smo odšli spat.

11. dan – Nedelja

Pospravili smo tabor in odšli domov.

Objavljeno v Poletni tabori...
Galerija slik

Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.